1669 پشتیبانی سریع
تعمیر لوازم خانگی

آنچه در استفاده از ماشین ظرفشویی باید بدانید

371 بازدید
آنچه در استفاده از ماشین ظرفشویی باید بدانید

ماشین ظرفشویی از بهترین های تولید شده بر اساس نیازسنجی مشتری است که توسط طراحان صنعتی طراحی و به وسیله تولید کنندگان تولید و به بازار عرضه شده. ماشین های ظرف شویی با کمک به شست و شوی بدون دخالت ۱۰۰% انسان و شست و شوی مطلوب با رعایت نکات بهداشتی موجب ترقیب مشتریان به خرید این محصول گردیده. تیم تعمیر لوازم خانگی Wefixit با دارا بودن تجربه فراوان در حوزه تعمیر لوازم خانگی اقدام به ارایه مقالات آموزشی در حوزه لوازم خانگی نموده. در این مقاله می توانید آنچه در استفاده از ماشین ظرفشویی باید بدانید را مطالعه نمایید.

مواد شوینده ماشین ظرفشویی

می توان گفت ماشین های ظرفشویی امکان استفاده سه مدل مواد شوینده استفاده کنند:

  • استفاده از قرص های مخصوص تمیز کننده ظروف
  • استفاده از پودر های مخصوص ماشین ظرفشویی
  • استفاده از ژل های مخصوص ماشین ظرفشویی

در گام اول لازم است از این مواد شوینده برای شست و شوی ظروف استفاده نمایید. مواد شوینده خود را انتخاب نموده و در محفظه مخصوص ماشین ظرفشویی قرار دهید.

چگونگی چیدن ظروف در ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی دارای محفظه مخصوصی است که ظروف کثیف داخل آن قرار می گیرند و پس از انتخاب برنامه مخصوص شست و شو و نوع شست و شو، ماشین ظرفشویی شروع به کار می کند. پس لازم است چگونگی چیدن ظروف در ماشین ظرفشویی را بدانید. درون محفظه ماشین های ظرفشویی سبد های مخصوصی قرار دارد که برای چیدن ظروف در ابعاد مختلف مناسب است. دقت داشته باشید ظروف را در جایگاه های مشخص شده قراردهید. ظروف گود را در فاصله با محفظه قرص شوینده قرار دهید. همچنین چیدن ظروف گود به گونه ای که آب داخل آن جمع گردد به هیچ وجه توصیه نمی شود. با رعایت این نکات ظروف شما به وسیله ماشین ظرفشویی به بهترین نحو شسته می شوند.

جرم گیری ماشین ظرفشویی ضروری است

تمامی ماشین های لباسشویی که در بازار موجود است جهت داشتن بازدهی مناسب پس از مدت زمان مشخصی نیازمند جرم گیری است. در تمامی لوازم برقی که از آب گرم استفاده می کنند پس از مدتی دچار رسوب می شوند. این رسوب به صورت جرم در بدنه محفظه، نازل های آب و… جمع شده و عملکرد ماشین ظرف شویی را کند یا مختلف می کند.

جرم گیری ماشین ظرفشویی در چه بازه زمانی انجام می شود؟

سوالی که اکثر مشتریان Wefixit از کارشناسان می پرسند این است که جرم گیری ماشین ظرفشویی در چه بازه زمانی انجام می شود؟ برای داشتن بیشترین بازدهی لازم است در بازه زمانی هر سه ماه یک بار نسبت به جرم گیری ماشین ظرفشویی اقدام نمایید. به این صورت از بالا ترین کیفیت شست و شو ماشین ظرفشویی می توان استفاده نمود.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669