1669 پشتیبانی سریع
تعمیر لوازم خانگی

چرا دستگاه ساید بای ساید یخ سازی نمی کند؟

347 بازدید
چرا دستگاه ساید بای ساید یخ سازی نمی کند؟

همان طور که می دانید از دیر باز یخچال ها جزو لوازم ضروری زندگی بشر به حساب می آمده. امروزه نیز استفاده از یخچال و فریزر از جمله نیاز های ضروری محسوب می شود به طوری که در صورت اختلال در روند کارکرد این لوازم خانگی ضروری، دچار مشکل خواهیم شد. ساید بای ساید نیز یکی از همین لوازم است که با توجه به نیاز مصرف کنندگان به استفاده از یخچال و فریزر جداگانه طراحی گردید. در طراحی ساید بای ساید اصل هماهنگی، طراحی خاص و رفع نیاز بر اساس شناخت نیاز های مشتریان در نظر گرفته شده از این رو عده کثیری از مصرف کنندگان به خرید ساید بای ساید روی آورده اند. تیم تعمیر لوازم خانگی Wefixit با سال ها تجربه در خصوص تعمیر لوازم خانگی و تعمیر ساید بای ساید اطلاعات مطلوبی در خصوص اصلی ترین مشکل ساید بای ساید ها کشف نموده. سوالی که عده کثیری از مشتریان از کارشناسان WEFIXIT پرسیده اند این است که چرا دستگاه ساید بای ساید یخ سازی نمی کند؟ پاسخ این سوال را در همین مقاله خواهید خواند.

عیب یابی یخ ساز ساید بای ساید

در برخی موارد به دلیل بسته بودن آب ورودی، ساید بای ساید امکان یخ سازی ندارد.

در موارد بسیاری استفاده از فیلتر خارجی موجب گرفتگی مجاری عبور آب شده و بدین جهت یخ ساز ساید بای ساید کار نمی کند.

دکمه On/Off داخل فریزر که مربوط به سیستم یخ ساز ساید بای ساید است چک کنید.

لازم است بدانید کلیه ساید بای ساید های مجهز به یخ ساز دارای دکمه ریست هستند. با فشردن این دکمه و نگهداشتن آن به مدت ۱۵ ثانیه (در برخی ساید بای ساید ها این زمان متفاوت است) یخ ساز ریست شده و یک بار به صورت دستی یخ سازی می کند. در صورتی که پس از ریست یخساز به صورت دستی یخ سازی نمود اما به طور اتومات این روند انجام نشد، احتمالا المنت یا سنسور یخ و یا برد دستگاه و سوکت ارتباطی دچار مشکل است که جهت برطرف نمودن آن باید فورا با Wefixit تماس حاصل فرمایید.

لازم است بدانید در صورتی که هر کدام از موارد مذکور به درستی کار نکند دستگاه ساید بای ساید شما دچار مشکل شده و احتمالا بخشی از سیستم یخساز ساید بای ساید خراب است. جهت تعمیر یخساز ساید بای ساید کافی است با شماره تلفن های تیم تعمیر لوازم خانگی تماس حاصل نموده و ضمن توضیح مشکل پیش آمده، از کارشناسان تعمیر لوازم خانگی درخواست اعزام تعمیرکار متخصص در تعمیر ساید بای ساید نمایید. تعمیر کار تیم تعمیر لوازم خانگی در زمانی کم تر از سه ساعت به محل مراجعه نموده و اقدام به تعمیر ساید بای ساید و یخساز آن می نماد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669