1669 پشتیبانی سریع
تعمیر لوازم خانگی

رفع نشتی ماشین لباسشویی

465 بازدید
رفع نشتی ماشین لباسشویی

ممکن است که هر فردی در مدت زمان استفاده از ماشین های لباسشویی، با عیوبی در وسیله روبرو شوند که نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی برای جلوگیری از خسارات بیشتر، ضروری باشد. برای مثال، نشت آب ماشین لباسشویی یکی از مشکلاتی است که به دلایل مختلف می تواند در ماشین های لباسشویی ایجاد شود. اما هر کس تمایل دارد که در صورت بروز خرابی، حتی المقدور خودش این ایرادات را رفع نماید و تا جایی که امکان دارد کار را به نمایندگی ماشین لباسشویی یا تعمیرکار ماشین لباسشویی نسپارد. هر چند بهترین راه، سپردن تعمیر به این افراد است ولی ما همیشه از جابجا کردن وسایلی همچون ماشین لباسشویی نگرانی داریم و چون حدس می زنیم که این خرابی ایجاد شده نیاز به انتقال به نمایندگی برای تعمیر دارد لذا ترجیح می دهیم که در ابتدا شانس خود را برای تعمیر در منزل امتحان کنیم.

در مورد نشتی ماشین لباسشویی نیز چنین است. ما در این مقاله به شما آموزش می دهیم که اگر نشتی آب از شلنگ ها باشد، چگونه این مشکل را رفع نمایید.

۱-   ابتدا ماشین لباسشویی را از محل خود جلو بیاورید به گونه ای که به راحتی بتوانید پشت ماشین لباسشویی را مشاهده نمایید. سپس برنامه آبکشی را تنظیم کنید تا ماشین لباسشویی فعال شود و شما مشاهده کنید که آیا از شلنگ های پشتی، نشتی وجود دارد یا نه.

۲-   توجه داشته باشید که همزمان که آبگیری ماشین لباسشویی صورت می گیرد، شما به خوبی دقت کنید که از کدام قسمت ها نشتی وجود دارد و آب چکه می کند.

۳-   اگر نشتی از شلنگ های ورودی و خروجی آب است، باید نوع نشتی تعیین و سپس اقدام گردد. برای این منظور دو حالت وجود دارد:

–       یا این که شلنگ ها پوسیده شده است که در این صورت آثار پوسیدگی یا پارگی بر روی بدنه شلنگ وجود دارد.

–       و یا این که واشرها خراب شده است و باید تعویض گردد.

۴-   اگر شلنگ ها سالم بودند و شما باید واشر را عوض کنید، توجه داشته باشید که باز کردن شلنگ ها به آرامی صورت گیرد تا به بدنه آن ها آسیب وارد نشود.

۵-   پس از تعوض واشر و بستن مجدد اتصالات، قبل از این که ماشین لباسشویی را سر جای خود قرار دهید، ابتدا مجددا برنامه آبگیری را فعال کنید تا مطمئن شوید که آیا نشتی رفع شده است یا خیر.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669