1669 پشتیبانی سریع
تعمیر لوازم خانگی

چگونه محفظه داخلی ماشین لباس شویی را تمیز کنید؟

448 بازدید
چگونه محفظه داخلی ماشین لباس شویی را تمیز کنید؟

ماشین لباس شویی یکی از پر کاربرد ترین لوازم خانگی عصر کنونی است که موجب سهولت شست و شوی لباس ها شده. ماشین لباسشویی با استفاده از تکنولوژی روز نسبت به شست و شوی لباس ها با بالاترین کیفیت و کم ترین صدمه به لباس اقدام می نماید. تیم تعمیر لوازم خانگی با تجربه بسیار زیاد خود در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی و لوازم خانگی نکات بسیار خوبی در خصوص سوالات مشتریان جمع آوری نموده اند که به مرور در سایت Wefixit قرار خواهد گرفت. تیم تعمیر لوازم خانگی در این بخش قصد به آموزش این مبحث دارد که چگونه محفظه داخلی  ماشین لباس شویی را تمیز کنید؟

راهکارهایی جهت تمیز نمودن محفظه داخلی ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی یکی از لوازم خانگی است که ارتباط مستقیم با بهداشت و نظافت ما دارد. کلیه لباس ها، ملحفه ها و پارچه ها به وسیله ماشین لباسشویی شست و شو داده می شود و همین امر اهمیت رعایت بهداشت در استفاده از ماشین لباسشویی را بیش از پیش حائز اهمیت می نماید. این که ماشین لباسشویی به وسیله مواد شوینده اقدام به پاک نمودن لباس ها می نماید امری است بدیهی. اما لزوماً اثبات کننده عاری بودن ماشین لباسشویی از آلودگی نیست. پس لازم است نسبت به تمیر نمودن محفظه داخلی ماشین لباسشویی اقدام کنیم.

در ابتدایی ترین گام لازم است محفظه مواد شوینده در ماشین لباس شویی را خارج نموده و به دقت تمیز نمایید. این قسمت به دلیل دارا بودن مواد شیمیایی به مرور دچار رسوب و جرم می شود و به دلیل رطوبت آن میزان ریسک رشد قارچ و کپک را افزایش می دهد. جهت حفظ سلامتی خصوصا در منازلی که لباس های کودک با ماشین لباسشویی شسته می شود این اقدام الزامی است.

دومین محفظه دارای آلودگی در ماشین لباسشویی محفظه فیلتر آن است که در قسمت پایینی ماشین لباسشویی قرار گرفته. تیم تعمیر لوازم خانگی به شما توصیه می کند با استفاده از مسواک و برس های اینچنینی و مواد شوینده مناسب نسبت به شست و شوی این قسمت اقدام نمایید.

سومین بخش آلوده در ماشین لباسشویی لاستیک دور درب ماشین لباسشویی است. این لاستیک در اکثر مدل های ماشین لباسشویی چند لایه است و همین امر موجب باقی ماندن مقادیری از آب در آن می شود. پس لازم است جهت جلوگیری از مهیا شدن فضا برای رشد باکتری ها و آلودگی های اینچنینی نسبت به خشک نمودن لایه های لاستیک دور درب ماشین لباسشویی اقدام نمایید.

چهارمین قسمت و اصلی ترین قسمت ماشین لباسشویی محفظه داخلی آن و یا دیگ ماشین لباس شویی است. در این قسمت با توجه به جنس استیل ظاهری بسیار تمیز به شما نشان داده می شود در حالی که به دلیل دارا بودن سوراخ های بسیار، آلودگی درون آن قرار دارد و بهترین روش نظافت این قسمت استفاده از قرص مخصوص ماشین ظرفشویی است. ماشین لباسشویی را بدون لباس روشن نموده و یک عدد قرص ماشین ظرفشویی را به آن اضافه نمایید. دمای آب را ۶۰ درجه قرار دهید و منتظر اتمام برنامه شست و شوی ماشین لباسشویی بمانید. این روش یکی از کار آمد ترین روش های شست و شو و نظافت محفظه داخلی ماشین لباسشویی است.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669