1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی تکنوگاز

217 بازدید
نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی تکنوگاز

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی تکنوگاز : طراحان همیشه در اندیشه طراحی و اختراع وسیله ای جهت آسان سازی زندگی انسان هستند. در این میان نظر عده ای به سختی شست و شوی لباس جلب گردید، از این رو اقدام به طراحی و اختراع وسیله ای جهت انجام شست و شوی لباس بدون دخالت انسان نمودند و نام آن را ماشین لباسشویی گذاشتند.

شرکت های فعال در حوزه لوازم خانگی اقدام به تولید این مدل لباسشویی سطلی نمودند و به مرور با پیشرفت تکنولوژی و بهتر شدن طراحی انواع امروزی لباسشویی به بازار عرضه گردید. شرکت تکنوگاز نیز اقدام به تولید ماشین لباسشویی نمود.

ماشین لباسشویی تکنوگاز در مدتی اندک موفق به جذب مشتریان متعددی شد. تیم تعمیر لوازم خانگی با تجربه سال ها فعالیت در حوزه لوازم خانگی اقدام به جذب نیروهای متخصص جهت تعمیر ماشین لباسشویی تکنوگاز نمود.

بدین ترتیب ضمن ارایه خدمات با کیفیت به کلیه برند های حوزه ماشین لباسشویی و لوازم خانگی موفق به جلب رضایت مشتریان نیز شد. در ادامه به شرح فعالیتهای Wefixit می پردازیم.

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

چگونه نسبت به تعمیر ماشین لباسشویی تکنوگاز اقدام نماییم؟

 

سوالی که در ذهن مخاطبین نقش می بندد این است که در صورت بروز اختلال چگونه نسبت به تعمیر ماشین لباسشویی تکنوگاز اقدام نماییم؟ این طور می توان پاسخ داد که تیم تعمیر لوازم خانگی با ارایه خدمات و پشتیبانی ۲۴ ساعته این امکان را برای مشتریان فراهم نموده که با اولین تماس با Wefixit و درمیان گذاشتن مشکل پیش آمده با کارشناسان فنی نسبت به تعمیر ماشین لباسش شویی تکنوگاز اقدام نمایند.

کارشناسان فنی پس از دریافت مشکلات ماشین لباسشویی در مدت زمان کوتاه کم تر از ۳ ساعت اقدام به اعزام تعمیرکار به محل مشتری می نمایند. تعمیرکار متخصص تعمیر ماشین لباسشویی تکنوگاز پس از حضور در محل مشتری ماشین لباسشویی را بررسی نموده و عیوب آن را می یابد. پس از آن اقدام به تعمیر و تعویض قطعات می کند.

شایان ذکر است تعمیرکار تیم Wefixit موظف است کلیه قطعات تعویضی را با قطعات ارجینال و اصلی جایگزین نماید.
تعمیرکار متخصص تیم تعمیر لوام خانگی پس از انجام تعمیر ماشین لباسشویی نسبت به تحویل آن به مشتری اقدام می نماید. در این مرحله وی ملزم به جلب رضایت صد درصد مشتری است.

پس از آن می تواند نسبت به ارایه فاکتور هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به مشتری اقدام نماید. مشتریان Wefixit با علم به این امر که قیمت های در نظر گرفته شده برای تعمیرات لوازم خانگی در این مجموعه بسیار نازل است با خیالی آسوده اقدام به پرداخت وجه می نمایند.
تیم Wefixit با ارایه خدمات در کلیه ساعات شبانه روز و همچنین پشتیبانی ۲۴ ساعته موجب شده مشتریان خدمات انعطاف پذیری را از این مجموعه دریافت نمایند.

تیم تعمیر لوازم خانگی ضمن جلب اعتماد مشتری این نوید را می دهد که در هر کجای ایران دچار مشکل شوند قادر به ارایه خدمات تعمیر لوازم خانگی است. این مجموعه دارای نمایندگی از هیچ برندی نمی باشد و به طور حرفه ای و مستقل در حوزه لوازم خانگی فعالیت می نماید.

 

آشنایی با ما

 

 

 

 1669