1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات ایندزیت

942 بازدید
نمایندگی تعمیرات ایندزیت

نمایندگی تعمیرات ایندزیت : هر کس در زمان خرید وسیله برقی منزل خود، چند معیار برای انتخاب از میان برندهای موجود دارد:

۱-   کیفیت ساخت

۲-   عملکرد و کارایی

۳-   میزان مصرف انرژی

۴-   طراحی و شکل ظاهر آن

۵-   خدمات پس از فروش

لذا تمامی برندهای موجود در زمینه ساخت وسایل برقی، تلاش می کنند که همه فاکتورهای نام برده را در ساخت وسایل برقی به کار گیرند که در این راستا، برند ایندزیت یکی از برندهای معتبری است که با تاسیس نمایندگی تعمیرات ایندزیت، از تولیدات خود حمایت کرده و در زمان خراب شدن این وسایل برقی، از کالاهای خود پشتیبانی نموده و به بهترین شکل ممکن آن ها را تعمیر می کند.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیرات ایندزیت

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های غرب تهران

 

02122175108

 

02144401811

 

شماره تماس های شرق تهران

 

02122487267

 

02177043466

شماره تماس های شمال تهران

 

02122228300

 

02122097717

 

شماره تماس های جنوب تهران

 

02188046995

 

02166479040

 

شماره تماس های مرکز تهران

 

02188109454

 

02166479040

 

شماره تماس های کرج

 

02632547007

 

02691011383

 

سفارش آنلاین :

 

نام و نام خانوادگی
آدرس
نوع محصول
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

 

سفارش آنلاین تعمیرات

سفارش آنلاین تعمیرات

 

ویژگی های نمایندگی تعمیرات ایندزیت

 

۱-   کادر تعمیرکاران متخصص

نمایندگی تعمیرات ایندزیت برای استخدام تعمیرکار، ابتدا آزمون ورودی برگزار می کند تا افرادی را استخدام نمایندگی کنند که نه تنها از نظر علمی ایده آل باشد بلکه مهارت و تجربه کافی نیز در زمینه تعمیرات داشته باشد. از طرف دیگر، نمایندگی تعمیرات ایندزیت هر از گاهی براساس یک برنامه زمانی منظم، دوره های آموزشی را برای تعمیرکاران خود در نظر می گیرد تا اطلاعات و مهارت های آن ها همیشه به روز باشد.

۲-   اهمیت به زمان برای تعمیرات به موقع

وقتی وسیله برقی مشتری خراب می شود، او به اندازه کافی استرس خرابی وسیله را دارد و در نتیجه نمایندگی باید به گونه ای عمل نماید که نگرانی دیگری برای مشتری به وجود نیاید. لذا در این راستا نمایندگی ایندزیت به محض تماس مشتری با نمایندگی، تعمیرکار متخصص خود را در اسرع وقت به منزل مشتری اعزام می کند تا سریع و بدون نیاز به انتقال وسیله برقی خراب شده به نمایندگی، تعیمرات در منزل مشتری صورت گیرد.

۳-   هزینه مناسب تعمیرات

یکی دیگر از نگرانی های مشتریان در زمان خراب شدن وسایل برقی خانه، بحث هزینه های تعمیرات است. نمایندگی تعمیرات ایندزیت از این نظر نیز در پی رضایتمندی مشتریان، سعی کرده است که تا جایی که امکان دارد، هزینه های تعمیرات را کاهش دهد و البته به مشتری این اطمینان را می دهد که از نظر کیفیت تعمیرات، کوچکترین افتی رخ نخواهد داد.

۴-   استفاده از قطعات ارجینال

مشتری زمانی که وسیله برقی خراب می شود، استرس پیدا خواهد کرد که اگر در حین تعمیرات نیاز به تعویض قطعات گردد، چگونه می تواند مطمئن شود که تعمیرکار از قطعات اصلی استفاده کرده است. نمایندگی تعمیرات ایندزیت اخلاق حرفه ای را در نظر می گیرد و در پی اعتماد مشتریان به خود، تعهد کرده است که از قطعات اصلی و ارجینال استفاده نماید و در نتیجه کیفیت تعمیرات بالا رود.

 

آشنایی با ما

 

 

 1669