1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات ارج

638 بازدید
نمایندگی تعمیرات ارج

با توجه به کاربردهای غیر قابل انکار انواع وسایل برقی خانگی، برندهای متنوعی در زمینه طراحی، تولید و ارائه این وسایل به بازار جهانی مشغول به فعالیت هستند که همین موضوع منجر به افزایش قدرت انتخاب مشتریان شده است. فرض کنیم که شما قصد دارید به تازگی چند وسیله برقی برای منزل خود خریداری کنید. به طور کلی در این زمان باید به ۳ فاکتور مهم توجه داشته باشید:

۱-   کارایی و کیفیت دستگاه مورد نظر را بررسی کنید و مطمئن شوید که برند انتخابی، از همه نظر برتر بوده و نیازهای شما را به خوبی پاسخ می دهد.

۲-   به شرایط فروش کالا توجه داشته باشید به گونه ای که فروش با شرایط مالی شما وفق داده شود.

۳-   کالای خود را از برندی خریداری کنید که در نهایت، خدمات پس از فروش را ارائه می کند.

اغلب برندهای تولید کننده وسایل برقی خانگی، گارانتی را برای وسایل خود ارائه کرده که مدت اعتبار این ضمانت نامه ها براساس نوع وسیله برقی متفاوت است. علاوه بر این، تاسیس نمایندگی های تعمیرات، در ادامه این خدمات انجام شده است. در این راستا، برند ارج با راه اندازی نمایندگی تعمیرات ارج توانسته است جایگاه خود را در میان مشتریان به خوبی تثبیت کرده و اعتماد مشتریان را به سمت خود جلب کند.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیرات ارج

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های غرب تهران

 

02122175108

 

02144401811

 

شماره تماس های شرق تهران

 

02122487267

 

02177043466

شماره تماس های شمال تهران

 

02122228300

 

02122097717

 

شماره تماس های جنوب تهران

 

02188046995

 

02166479040

 

شماره تماس های مرکز تهران

 

02188109454

 

02166479040

 

شماره تماس های کرج

 

02632547007

 

02691011383

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

مهمترین ویژگی های نمایندگی تعمیرات ارج

 

۱-   اولین و مهمترین مشخصه نمایندگی تعمیرات ارج، وجود تیم تعمیرکاران متخصص است. این فاکتور از هر چیز دیگری مهمتر است. زمانی که افراد حرفه ای، تعمیرات وسیله شما را در دست بگیرند، شما با آرامش خیال و بدون نگرانی، مطمئن خواهید بود که نه تنها عیب رخ داده به بهترین شکل ممکن برطرف می شود بلکه هیچ آسیب دیگیر به وسیله برقی وارد نخواهد شد.

۲-   اما گاها ممکن است که خرابی رخ داده در وسیله برقی، به گونه ای سطحی باشد که هر فرد به کمک راهنمایی بتواند بدون نیاز به تعمیرکار، آن عیب را رفع نماید. لذا در نمایندگی تعمیرات ارج تیم مشاوره وجود دارد که در زمان تماس مشتری با نمایندگی، با سوالاتی که مطرح می کنند، سعی بر تشخیص عیب رخ داده داشته تا درصورت امکان، به مشتری کمک کنند خودش این مشکل را رفع نماید.

۳-   مسلما هزینه تعمیرات نیز برای هر فرد اهمیت زیادی دارد. نمایندگی تعمیرات ارج به پاس اعتماد مشتریان و راستای رضایتمندی آن ها، هزینه تعمیرات را به حداقل ممکن کاهش داده است.

۴-   استفاده از قطعات اصلی و ارجینال در صورت نیاز در حین تعمیرات، یکی دیگر از مزیت های نمایندگی تعمیرات ارج است.

 

نمایندگی تعمیرات ارج

نمایندگی تعمیرات ارج

 

از خدمات گارانتی وسایل برقی ارج بهره مند شوید

 

یکی از مهمترین ویژگی های هر وسیله برقی خانگی که در واقع در زمان خرید، یک فاکتور مهم برای انتخاب به حساب می آید، وجود ضمانت نامه هایی برای این وسایل است. اکثر برندهای تولید کننده وسایل برقی خانگی، برای کالاهای تولیدی خود، گارانتی ارائه می کنند. اما برندهایی از این نظر برتر هستند که:

۱-   مدت اعتبار زمانی این ضمانت نامه ها طولانی باشد.

۲-   تمامی وسایل برقی برند مورد نظر، از خدمات گارانتی بهره مند شوند.

وجود گارانتی در واقع یک حامی برای وسیله برقی در زمان بروز خرابی به حساب می آید. اما برای دانستن این که ضمانت نامه ها باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا معتبر بوده و چگونه می توان از خدمات آن استفاده نمود، توصیه می کنیم که به ادامه مطلب توجه کنید.

 

شرایط استفاده از خدمات ضمانت نامه وسایل برقی

 

۱-   ضمانت نامه ها باید حتما دارای برچسب هولوگرام باشند. این برچسب اعتبار جهانی به گارانتی داده و شما در هر نقطه ای از جهان که باشید می توانید از خدمات آن استفاده کنید.

۲-   لازم به ذکر است که گارانتی هر وسیله برقی تنها برای نمایندگی همان برند اعتبار دارد به این معنا که اگر شما از وسایل برقی ارج خریداری کرده اید و اکنون دستگاه شما معیوب شده است، تنها در زمانی می توانید از خدمات ضمانت نامه استفاده کنید که وسیله معیوب را به نمایندگی تعمیرات ارج ارجاع دهید. این نمایندگی تحت نظارت برند ارج بوده و در نتیجه با هدف حمایت از کالاهای همین برند راه اندازی شده است.

۳-   نکته دیگری که باید به آن توجه داشت، اعتبار زمانی ضمانت نامه هاست. اگر خرابی وسیله برقی شما در بازه زمانی اعتبار ضمانت نامه رخ بدهد، شما می توانید از خدمات تعمیرات رایگان بهره مند شوید در غیر این صورت و در صورت انقضای تاریخ گارانتی، شما باید هزینه های تعمیرات را پرداخت نمایید.

۴-   منظور از خدمات گارانتی، کلیه خدماتی است که برای یک کالا در زمان خراب شدن باید ارائه گردد. به این معنا که ارائه هر گونه خدمات پس از فروش برای یک وسیله برقی در مدت زمان اعتبار گارانتی، به صورت رایگان خواهد بود.

۵-   این احتمال وجود دارد که برای برخی از وسایل برقی ارج، اعتبار ضمانت نامه نیازمند به مهر تایید نمایندگی ارج باشد و در غیر این صورت اعتباری نخواهد داشت. به همین دلیل توصیه می کنیم که راه اندازی وسیله برقی ارج را بر عده نماینده ای از شرکت ارج بسپارید تا در صورت نیاز، گارانتی شما را تایید کنند.

 

آشنایی با ما

 

 

نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید ارج

 

ورود یخچال های ساید بای ساید به بازار جهانی، تحولی شگرف را در زمینه انواع یخچال فریزرها ایجاد نمود به گونه ای که در مدت زمان کوتاهی، این وسیله توانست محبوبیت عمده ای را در میان مردم به دست آورده و در واقع رتبه اول را در میان تمام انواع یخچال فریزرها کسب کند.

با استقبالی که از این وسیله گردید، برندهای مختلف سریعا وارد عمل شدند و هر یک سعی کردند که از این فرصت استفاده نموده و با بهره گیری از فناروی های نوین، بهترین ساید بای سایدها را به بازار عرضه نموده و از این طریق با جلب توجه مشتریان، جایگاه بالارتی را در میان رقبا به دست بیاورند.

یکی از فاکتورهایی که در این ارتقا رتبه بسیار تاثیر گذار است، حمایت برند مورد نظر از وسیله از طریق ارائه خدمات پس از فروش است. برای مثال، می توان به ساید بای ساید ارج اشاره نمود.

ارج نه تنها به کیفیت تولید اهمیت داده است بلکه معتقد است که مشتری باید در زمان خرید از وسیله برقی، از آینده آن نیز مطمئن باشد. به همین دلیل با راه اندازی نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید ارج، از کالای خود حمایت کرده و به مشتریان خود این اطمینان را داده است که در صورت خراب شدن وسیله، محلی معتبر برای تعمیر آن وجود خواهد داشت.

 

مهمرتین مزیت های نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید ارج

 

حتما این سوال برای شما پیش آمده است که در صورت خراب شدن ساید بای ساید ارج، چه لزومی دارد که به جای مراجعه به تعمیرکاران وسایل برقی، تعمیرات ساید بای ساید را به نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید ارج سپرد؟ پاسخ سوال خود را در ادامه بیان خواهیم کرد:

۱-   تعمیرات باید توسط افرادی صورت گیرد که نه تنها در زمینه تعمیرات انواع ساید بای ساید حرفه ای هستند، بلکه با سیستم تولید ساید بای ساید ارج آشنایی داشته و در نتیجه کیفیت تعمیرات افزایش خواهد یافت. این مسئله دقیق در نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید ارج در نظر گرفته شده و تیم متخصص مشغول به فعالیت در این نمایندگی هستند.

۲-   ارائه مشاوره رایگان در صورت تماس مشتری با نمایندگی و همچنین ارائه خدمات پشتیبانی آن لاین و ۲۴ ساعته، از دیگر ویژگی های نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید ارج است.

۳-   اگر خرابی وسیله شما به حدی باشد که تعمیرکار نیاز تعویض برخی از قطعات را ضروری بدانید، نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید ارج تعهد دارد که به پاس اعتماد مشتریان و در راستای اخلاق حرفه ای، از قطعات اصلی و ارجینال برای این منظور استفاده کند.

 

 

نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید ارج

نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید ارج

 

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ارج

 

یکی از وسایل برقی که در دهه های اخیر، بیشتر در میان مردم محبوبیت به دست آورده است، ماشین ظرفشویی است. در سال های اخیر، میزان اشتغال زنان در بیرون از منزل بیشتر شده و این بدان معناست که این افراد فرصت کمرتی برای رسیدگی به امور خانه دارند.

در نتیجه در پی این هستند که به نحوی، فعالیت های خود را کم کرده و از این طریق فرصت بیشتری برای انجام سایر کارها به دست بیاورند.

در این راستا، تکنولوژی به کمک انسان ها آمده و با تولید وسایلی، حجم امور خانه داری را کم نموده است. برای مثال ماشین های ظرفشویی، با برعهده گرفتن شستن ظروف، بار این عمل را از دوش خانم ها برداشته و در نتیجه به جای صرف وقت برای شستن ظروف، می توانند به سایر کارها بپردازند.

در زمینه تولید ماشین های ظرفشویی، برندهای مختلفی فعالیت دارند که ماشین ظرفشویی ارج، یک برند نام آشنا در میان مردم به حساب می آید. ارج به تولید، خدمات قبل از فرو و پس از فروش اهمیت می دهد.

در زمینه تولید، از تکنولوژی های جهانی بهره گرفته و از این طریق توانسته است کارایی وسیله را با کمترین میزان مصرف انرژی، ارتقا دهد. همچنین ارائه گارانتی برای این وسیله و فروش آن با شرایط استثنائی، منجر به کسب اعتبار بیشتر در میان مشتریان شده است.

اما آن چه که برای همه ما اهمیت دارد، ارائه خدمات پس از فروش برای وسایل برقی از طریق نمایندگی های همان برند است. در این راستا، ارج، را راه اندازی نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ارج، از کالای خود حمایت کرده و به مشتریان در زمان انتخاب و خرید، کمک می کند.

 

مزیت های نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ارج

 

۱-   وجود تیم تعمیرکاران متخصص و حرفه ای با تسلط کامل بر سیستم طراحی ماشین های ظرفشویی ارج

۲-   ارائه خدمات مشاوره رایگان برای مشتریان در زمان تماس با نمایندگی

۳-   استفاده از قطعات اصلی و باکیفیت در صورت نیاز به تعویض قطعات در زمان تعمیرات

۴-   کاهش هزینه های تعمیر ماشین ظرفشویی ارج به منظور اقتصادی تر بودن تعمیرات از نظر مشتریان

۵-   اعزام تعمیرکار به منزل مشتری بلافاصله پس از تماس او با نمایندگی به منظور انجام تعمیرات در خانه

۶-   ارائه دوره های آموزشی برای تعمیرکاران و مشاورین نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ارج با هدف ارتقا سطح علمی آن ها متناسب با دانش جهانی و در نتیجه افزایش کیفیت خدمات ارائه شده

۷-   سرعت عمل در کار و اهمیت به زمان مشتری

 

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج

 

ماشین های لباسشویی من جمله لوازم ضروری برای هر منزلی به حساب می آیند به این معنا که نبودشان منجر به اختلال در امور خانه داری و در واقع لطمه به بخشی از امور نظافتی می گردد.

به همین دلیل با توجه به برندهای مختلف تولید کننده ماشین های لباسشویی، مشتریان باید دقت داشته باشند که نوعی از ماشین لباسشویی را انتخاب و خریداری نمایند که نه تنها کارایی و کیفیت شست و شوی بالایی را در ازای کمترین میزان مصررف انرژی ارائه می کند، بلکه از خدمات پس از فروش نیز بهره مند بوده و در صورت خراب شدن وسیله، اطمینان خاطر داشته باشند که مکان های معتبر جهت سپردن عمل تعمیرات ماشین لباسشویی به آن جا وجود دارد.

در این راستا، برخی از برندها، اقدام به راه اندازی نمایندگی تعمیرات برای کالای خود نموده اند که برای مثال می توان به نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج اشاره نمود.

ارج معتقد است که ایده آل بودن یک کالا، تنها به معنای کارایی آن نیست بلکه حمایت برند تولیدی از کالا از طریق خدمات پس از فروش نیز به اندازه عملکرد دستگاه اهمیت دارد.

به همین دلیل نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج با هدف جلب اعتماد مشتریان و حمایت از آن ها در زمان خرابی ماشین لباسشویی ارج، تاسیس شده و دارای شعب مختلف در سراسر کشور است.

 

ویژگی های نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج

 

اگر شما از ماشین لباسشویی ارج خریداری کرده اید و این وسیله خراب شده است، توصیه می کنیم که با توجه به ویژگی های برتر نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج، به جای مراجعه به تعمیرکار عمومی وسایل برقی، به این نمایندگی مراجعه کرده و از سلامت دستگاه خود پس از تعمیرات مطمئن باشید. این ویژگی ها عبارتند از:

۱-   وجود تکنسین های متخصص، حرفه ای و کاملا مسلط به سیستم ماشین های لباسشویی به ویژه ماشین لباسشویی ارج

۲-   پشتیبانی آن لاین و ۲۴ ساعته از مشتریان به منظورر پاسخگویی به سوالات مشتری در مورد این وسیله

۳-   ارائه خدمات مشاوره از طریق مشاورین مجرب، در صورت تماس مشتری با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج

۴-   تعهد به استفاده از قطعات ارجینال برای ماشین لباسشویی در صوررت نیاز به تعویض قطعات در حین انجام تعمیرات

۵-   اعزام تعمیرکار به منزل مشتری در اسرع وقت پس از تماس مشتری با نمایندگی به منظور انجام تعمیرات در خانه و بدون نیاز به جابجایی وسیله برقی

۶-   سرعت عمل در کار و در عین حال کیفیت بالا در خدمات

۷-   برگزاری دوره های آموزشی برای تعمیرکاران و مشاورین جهت ارتقا سطح دانش علمی و عملی آن ها متناسب با دانش جهانی

 

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج

 

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر ارج

 

شاید بتوان مهمترین وسیله برقی در هر خانه را یخچال فریزرها نامید. در واقع نبود این وسیله در هر خانه، مساوی است فلج شدن بخش عمده ای از امور خانه. زیرا برای نگهداشتن انواع غذا، میوه جات، سبزیجات، گوشت و…. به  یخچال فریزر نیاز بوده و در نتیجه نبودشان نه تنها منجر به خرابی این مواد می شود بلکه امکان آشپزی وجود نخواهد داشت و در نتیجه همان گونه که گفته تقریبا شرایط داخلی خانه فلج می گردد.

لذا این موضوع اهمیت دارد که در زمان خرید یخچال فریزرها، از برندی خرید خود را انجام دهیم که نه تنها از عملکرد و کارایی بالایی را به ازای کمترین میزان مصرف انرژی برخوردار هستند بلکه این اطمینان برای ما ایجاد شود که در صورت خرابی وسیله، نمایندگی های معتبر تحت نظارت آن برند در نزدیک ترین مکان جغرافیایی ممکن وجود دارد که در سریع ترین زمان و با بهترین کیفیت، تعمیرات را انجام داده و یخچال فریزر ما در اسرع وقت آماده استفاده مجدد باشد.

با توجه به آن چه بیان شد، می توان به یخچال فریزرهای ارج اشاره کرد که در کنار تمام فاکتورهای تولیدی، با راه اندازی نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر ارج، حمایت خود را از کالا و در نتیجه مشتریان اعلام نموده است و این اطمینان را به مشتریان خود می دهد که در صورت بروز هر گونه خرابی در یخچال یا فریزر، نگرانی نداشته باشند.

 

مشخصه های نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر ارج

 

با توجه به این که تعمیرات یخچال فریزرها باید به بهترین نحو صورت گیرد تا خرابی مجدد به بار نیامده و از طرفی با اطمینان خاطر بتوان از آن استفاده کرد، لذا درمورد یخچال فریزرهای ارج، توصیه می کنیم که در صورت معیوب شدن، به نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر ارج مراجعه کنید زیرا:

۱-   در این نمایندگی، تعمیرکارانی مشغول به فعالیت هستند که نه تنها حرفه ای بوده و تسلط کامل با سیستم انواع یخچال فریزرها به ویژه یخچال فریزرهای ارج دارند بلکه همیشه تحت آموزش بوده و در نتیجه دانش علمی و عملی این افراد همواره به روز می گردد و این به معنای ارتقای روز افزون کیفیت تعمیرات است.

۲-   در صورتی که در زمان تعمیرات، تعمیرکار صلاح بداند که برخی از قطعات باید تعویض گردد، نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر ارج متعهد می شود که از قطعات اصلی برای این منظور استفاده کند تا عمر وسیله کاهش پیدا نکند.

۳-   در نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر ارج علاوه بر ارائه خدمات مشاوره رایگان برای مشتریان، خدمات پشتیبانی آن لاین نیز به صورت ۲۴ ساعته برای مشتری ارائه می گردد.

۴-   کاهش هزینه های تعمیرات، یکی دیگر از مزیت های نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر ارج است.

 1669