1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال هیمالیا در کرج

492 بازدید
تعمیر یخچال هیمالیا در کرج

بهترین راهکار برای تعمیر یخچال هیمالیا در کرج مراجعه به افراد متخصص است. این مسئله بسیار مهم است که عیب یابی و تعمیرات به صورت علمی و دقیق انجام گیرد. این نمایندگی در اغلب شهرهای ایران دارای چندین شعبه بوده و از مشتریان  خود حمایت خواهد کرد.

 

شماره های نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا در کرج

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

شماره تماس های کرج

 

02632547007

 

02691011383

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

ارائه خدمات  جهت تعمیر یخچال هیمالیا در کرج

 

–       تمامی خدمات ما با یک تماس تلفنی ارائه می شود. به عنوان نمونه نیازی نیست که شما یخچال را به مرکز انتقال دهید بلکه بلافاصله بعد از تماس شما، تعمیرکار به منزل شما مراجعه می کند. مزیت دیگر این اقدام، کنترل شما بر روی کیفیت کار است.

–       تعمیر یخچال تحت نظر متخصصین انجام می گیرد که قبل از ورود به نمایندگی، آزمون ورودی را با موفقیت سپری کرده اند.

–       تمامی امکانات و تجهیزات لازم در اختیار تکنسین ها قرار می گیرد تا در زمان تعمیرات، دچار مشکل نشوند.

 

تعمیر یخچال هیمالیا در کرج

تعمیر یخچال هیمالیا در کرج

 

–       ممکن است برخی از مشکلات رخ داده در یخچال به صورت سطحی بوده و مشتری بدون نیاز به کمک تعمیرکار بتواند عیب رخ داده را رفع کند. اما با این حال نیاز به راهنمایی خواهد داشت. در این صورت می توانید از خدمات مشاوره رایگان مرکز به صورت تلفنی استفاده کنید.

–       تکنسین ها در ابتدا تلاش می کنند قطعات را تعمیر نمایند تا هزینه های نهایی کمتر خواهد شد.

–       به هر حال این امکان وجود دارد که تعویض برخی از قطعات لازم گردد. در این صورت اطمینان داشته باشید که از قطعه های اصلی و ارجینال برای این منظور استفاده خواهد شد.

–       به منظور شفاف سازی و جلب اعتماد مشتریان، تمامی هزینه های مصرفی در یک فاکتور لیست شده  و با مهر تایید به شما تحویل داده خواهد شد.

–       خدمات ارائه شده جهت تعمیر یخچال هیمالیا در کرج با گارانتی خواهد بود. در صورت بروز دوباره این مشکل در مدت اعتبار ضمانت نامه، جایی برای نگرانی نخواهد بود چرا که ما با تعمیرات رایگان در خدمات مشتریان هستیم.

 

آشنایی با ما

 

 

 

 1669