1669 پشتیبانی سریع

مرکز تعمیرات دوو در تبریز

646 بازدید
تعمیرات در تبریز

مرکز تعمیرات دوو در تبریز : دوو یکی از تولیدکنندگان برتر لوازم خانگی است و خدمات پس از فروش متنوعی را برای مشتریان خود فراهم می‌کند.

 

شماره تماس مرکز تعمیرات دوو در تبریز

 

04133869692

 

09929865974

 

مناطق تحت پوشش مرکز تعمیرات دوو  در تبریز

 

۱- ائل گلی -گلشهر – پرواز-رجایی شهر -زعفرانیه-خاوران-یاغچیان – فردوس -دادگستری -باخچه بان
۲- ولیعصر- رشدیه – استانداری – نصر -باغمیشه – مرزداران-الهیه -ولی امر-گلکار -گلپارک
۳- عباسی – ششگلان – چایکنار – آبرسان – گلگشت – امام خمینی
۴- منصور – ششگلان – شهید بهشتی – ساعت – بازار – ۱۷ شهریور- شهناز- شریعتی -حافظ- باغشمال – ارتش – پاستور
۵- منظریه – نصف راه – لاله – رسالت – اندیشه – رازی -جلالیه – ابوریحان – راه آهن -قطران
۶- قرآغاج-بهار – استاد جعفری – خانه سازی – شمس تبریزی – شهرک ارم-شهرک نور – حکم آباد

آدرس دفتر  : یاغچیان اول خیابان توحید نبش شفای ۲

 

اگر دستگاه شما گارانتی دارد تنها با نمایندگی رسمی دستگاه خود تماس حاصل فرمائید

 

خرابی لوازم خانگی دوو

 

مرکز تعمیرات دوو در تبریز : در صورتی که لوازم خانگی دوو شما خراب شده است، می‌توانید از خدمات زیر استفاده کنید:

  1. گارانتی: اگر محصول شما هنوز در دوره گارانتی قرار دارد و خرابی‌ای رخ داده است که تحت پوشش گارانتی قرار دارد، می‌توانید از خدمات تعمیر و تعویض رایگان استفاده کنید. در این صورت، با تماس با مرکز تماس یا مراجعه به مرکز خدمات تعمیر دوو، مشکل خود را گزارش دهید و برای رفع آن اقدام کنید.
  2. خدمات تعمیرات: در صورتی که محصول شما خارج از دوره گارانتی قرار دارد یا خرابی آن تحت پوشش گارانتی نیست، شما می‌توانید از خدمات تعمیرات دوو استفاده کنید. دوو دارای شبکه‌ای از مراکز تعمیرات مجاز است که توسط تکنسین‌های ماهر و با استفاده از قطعات اصلی دوو، خدمات تعمیرات را انجام می‌دهند. شما می‌توانید با تماس با مرکز تماس دوو یا مراجعه به مرکز خدمات تعمیر، مشکل خود را گزارش دهید و تعمیرات لازم را انجام دهید.
  3. تهیه قطعات یدکی: در صورت نیاز به تعویض قطعات خراب یا فرسوده در لوازم خانگی دوو، شما می‌توانید قطعات یدکی اصلی دوو را تهیه کنید. این قطعات توسط مراکز خدمات تعمیر دوو یا نمایندگان مجاز عرضه می‌شوند. با تماس با مرکز تماس دوو یا مراجعه به نمایندگان مجاز، مشکل خود را گزارش دهید و قطعات مورد نیاز را تهیه کنید.
  4. پشتیبانی فنی: دوو از طریق مرکز تماس و سایت خود پشتیبانی فنی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با تماس با مرکز تماس دوو یا ارسال درخواست از طریق سایت، مشکلات یا سوالات خود را مطرح کنید و از راهنمایی تخصصی فنی دوو بهره‌مند شوید.

در کل، بهتر است با تماس با مرکز خدمات مشتریان دوو یا بازدید از وبسایت رسمی دوو اطلاعات جدیدتری را درباره خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم خانگی دوو دریافت کنید.