1669 پشتیبانی سریع
تعمیر لوازم خانگی

ماشین لباسشویی بوش مدل WAT28780IR

645 بازدید
ماشین لباسشویی بوش مدل WAT28780IR

ماشین لباسشویی بوش مدل WAT28780IR یکی از محصولات بوش از سری ششم است که دارای رنگ سفید و طراحی بسیار زیبا و مدرن است. ابعاد این دستگاه به گونه ای است که می توانید به راحتی آن را در گوشه ای از آشپزخانه و یا در جای مخصوص به ماشین لباسشویی قرار دهید.

ویژگی های ماشین لباسشویی بوش WAT28780IR

این ماشین لباسشویی بوش دارای ظرفیت دیگ 9 لیتری است که مناسب برای خانواده های پر جمعیت تا کم جمعیت است. سطح صدای تولیدی این دستگاه برقی 48 دسی بل است به طوری که هنگام شست و شو صدای آن کم ترین میزان نویزی برای شما نخواهد داشت.

در صورتی که وزن لباس های قرار داده شده در دستگاه بیش از اندازه معمول باشد، سیستم تشخیص وزن به صورت خودکار هشدار داده و شما را با خبر می کند. این دستگاه دارای برنامه توقف در کار بوده و به شما این امکان را می دهد که بعد از آغاز کار، دستگاه را متوقف کرده و لباس های فراموش شده را داخل دستگاه قرار دهید.

شست و شوی سریع و 15 دقیقه ای به کار رفته در این ماشین لباسشویی باعث می شود بتوانید لباس های خود را در زمان بسیار کوتاهی با کیفیت عالی بشوئید. این ماشین دارای موتور بی صدا و کم لرزش بوده و هنگام کار هیچ گونه لرزش نخواهد داشت.

در صورتی که یکی از اعضای خانواده شما دارای مشکلات و حساسیت های آلرژیک است، می توانید از برنامه شست و شوی ضد آلرژی استفاده کرده تا هرگونه ذرات ریز و آلودگی از سطح لباس ها پاک شود. از دیگر برنامه های شست و شوی ماشین لباسشویی بوش مدل WAT28780IR می توان به شست و شوی خودکار دیگ، لباس های ظریف و ابریشمی، لباس های تیره، خشک کن و تخلیه و غیره اشاره کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669