1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات میله

809 بازدید
تعمیرات

نمایندگی تعمیرات میله : برخی از مردم در میان برندهای مختلف لوازم برقی خانگی، تمایل دارند با توجه به تعریف دوستان خود، که از برند میله خریداری کنند ولی قبل از هر چیز ترجیح می دهند که اطلاعات کاملی از این برند به دست بیاورند.

برند میله، اساس کار خود را رضایتمندی مشتری قرار داده است به همین دلیل هم در خط تولید، هم در فروش و در مرحله پس از فروش، سعی کرده است که بهترین شرایط را برای مشتری فراهم نماید.

این برند به منظور حمایت از کالای خود و در نتیجه کسب رضایت مشتری، اقدام به تاسیس نمایندگی تعمیرات میله را نموده است تا مشتری بداند که اگر از این برند، لوازم برقی را خریداری نمود، در صورت خراب شدن وسیله، جای نگرانی وجود نخواهد داشت زیرا نمایندگی تعمیرات میله با بهترین کیفیت و ماهرترین متخصصین، وسیله برقی خراب را تعمیر خواهد کرد.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیرات میله

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های غرب تهران

 

02122175108

 

02144401811

 

شماره تماس های شرق تهران

 

02122487267

 

02177043466

شماره تماس های شمال تهران

 

02122228300

 

02122097717

 

شماره تماس های جنوب تهران

 

02188046995

 

02166479040

 

شماره تماس های مرکز تهران

 

02188109454

 

02166479040

 

شماره تماس های کرج

 

02632547007

 

02691011383

 

سفارش آنلاین :

 

نام و نام خانوادگی
آدرس
نوع محصول
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

 

سفارش آنلاین تعمیرات

سفارش آنلاین تعمیرات

 

بارزترین ویژگی های نمایندگی تعمیر میله

 

۱-   تعمیرکاران متخصص جهت تعمیرات

در نمایندگی تعمیرات میله چندین گروه از تعمیرکاران متخصص و ماهر مشغول به فعالیت هستند که هر گروه متناسب با داشتن و مهارت خود، تعمیرات یک وسیله برقی را بر عهده دارد لذا در زمان تماس مشتری، متناسب با نوع وسیله و نوع خرابی رخ داده، تعمیرکار برای رفع خرابی وسیله، اعزام خواهد شد.

۲-   زمانبندی برای تعمیرات

نمایندگی تعمیرات میله برای انجام امور کاری خود، یک برنامه کاری منظم را در نظر گرفته است که در این برنامه، اعزام فوری تعمیرکار به منزل مشتری به محض تماس او با نمایندگی، لحاظ گردیده است. در نتیجه تعمیرکار در اسرع وقت به منزل مشتری رفته و تعمیرات را در منزل مشتری و بدون نیاز به جابجایی آن به نمایندگی، انجام می دهد.

۳-   تیم مشاوره رایگان

درصورت خراب شدن وسیله برقی، ششما می توانید سریعا با نمایندگی میله تماس بگیرید. در این زمان مشاورین نمایندگی پاسخگوی شما خواهند بود و به شما کمک می کنند که از طریق همان تماس تلفنی و بدون نیاز به پرداخت هزینه، عیب وسیله را بیابید و همچنین اگر این عیب از طریق خود شخص قابل رفع بوده و نیازی به حضور تعمیرکار نباشد، مشاورین نمایندگی تعمیرات میله از طریق تلفن به مشتری کمک خواهند کرد که عیب رخ داده را برطرف نماید.

۴-   تعویض قطعات با نوع اصلی

گاها این شرایط پیش می آید که تعمیرکار صلاح می داند برخی از قطعات وسیله برقی خراب تعویض گردد تا عیب رخ داده برطرف شود. در این صورت نمایندگی تعمیرات میله در راستای رضایتمندی مشتریان خود، به این مسئله پایبند است که حتما از قطعات اصلی و باکیفیت برای این منظور استفاده شود.

 

آشنایی با ما

 

 

 1669