1669 پشتیبانی سریع
تعمیر لوازم خانگی

یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا مدل تتا

699 بازدید
یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا مدل تتا

یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا مدل تتا با مجموع ۳۴ فوت ظرفیت، سیستم نوفراست (بدون برفک)، فضای جادار و حرفه ای و ظاهری زیبا و مدرن به طور انحصاری برای خانواده های خوش ذوق ایرانی ساخته شده است. با انتخاب رنگ سفید یا نقره ای این یخچال فریزر زیبایی از جنس ایرانی را به آشپزخانه خود هدیه می دهید.

ویژگی ها

–       جنس بدنه یخچال فریزر تتا از ورق گالوانیزه پیش رنگ کره ای است. بدنه در برابر ضربه و خوردگی مقاومت بسیار بالایی دارد.

–       قفل کودک، بوگیر، دستگیره روکار بلند و زیبا، طبقاتی از جنس شیشه سکوریت نشکن، کنترل و عیب یابی هوشمند، عملکرد بی صدا، روشنایی LED از ویژگی های قابل ذکر یخچال فریزر مدل تتا می باشد.

–       یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا مدل تتا مجهز به آبسرد کن به همراه فیلتر تصفیه آب می باشد. اما فاقد یخساز اتوماتیک است.

–      تکنولوژی های Multi Box و پلاسما در این یخچال نهایت طراوت و تازگی را به ویژه برای میوه و سبزیجات به ارمغان می آورد.

–       فریزر مدل تتا از ۸ کشو بهره می برد. این بدان معناست که شما با یک یخچال فریزر بزرگ و جادار مواجه هستید.

–       این مدل از یخچال فریزر هیمالیا از سیستم انجماد و سرد کن سریع بهره می برد. بنابراین در مواقع خاص می توانید با تنظیمات لازم خیلی سریع سرمای مورد نظرتان را بدست بیاورید.

–       ضد برفک بودن یا همان نوفراست نیز ویژگی دیگری از یخچال فریزر تتا است که بی شک خانم های خانه دار بسیار از آن استقبال می کنند.

تعمیرات لوازم خانگی

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669