1669 پشتیبانی سریع
تعمیر لوازم خانگی

ماکروفر بوش مدل HMT84G421

625 بازدید
ماکروفر بوش مدل HMT84G421

ماکروفر بوش مدل HMT84G421 یک ماکروفر با ظرفیت 25 لیتر است که شما می توانید یک وعده غذایی کامل خانواده کم جمعیت یا پرجمعیت خود را با آن تهیه کنید. این دستگاه برقی دارای خاصیت تنظیم زمان بوده و شما می توانید زمان پخت غذا را انتخاب کرده و بدون نگرانی از سوختن غذا به انجام بقیه کارهایتان بپردازید.

ویژگی های ماکروفر بوش HMT84G421

از ویژگی های این ماکروفر می توان به خاصیت یخ زدایی سریع اشاره کرد. شما می توانید ماده خوراکی منجمد خود را داخل دستگاه قرار داده تا ظرف مدت کوتاهی یخ آن آب شود. این ماکروفر دارای 3 برنامه پخت مختلف است و شما می توانید به وسیله آن غذاهای مختلف سنتی و جدید و یا شیرینی ها و دسرهای مختلف تهیه کنید.

این دستگاه برقی دارای مایکروویو با توان 900 وات و گریل با توان 1200 وات است. شما می توانید با توجه به نوع ماده غذایی مورد استفاده از هر کدام از روش های بالا برای پخت استفاده کنید. علاوه بر موارد بالا شما می توانید از حالت پخت ترکیبی استفاده کنید تا غذای آماده شده کاملا مغز پخت و خوشمزه شود.

صفحه نمایش به کار رفته در دستگاه از نوع دیجیتال بوده و شما می توانید به راحتی در هر زمان اطلاعاتی مانند مدت باقی مانده به پخت را از روی آن بخوانید. شما می توانید این دستگاه برقی را در 5 سطح توان کاری مختلف تنظیم کنید. این مساله هم باعث تناسب شرایط پخت با نوع غذا شده و هم باعث بهینه سازی مصرف انرژی می شود.

ماکروفر بوش مدل HMT84G421 دارای 4 برنامه یخ زدایی، 3 برنامه آشپزی و 8 برنامه تلفیقی است که شما می توانید با توجه به نیاز خود به راحتی از آن ها استفاده کنید.

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669