1669 پشتیبانی سریع
تعمیر لوازم خانگی

ماکروفر بوش مدل HMT84G451

552 بازدید
ماکروفر بوش مدل HMT84G451

ماکروفر بوش مدل HMT84G451 یکی از انواع مختلف ماکروفرهای موجود در بازار است که می توانید آن را با قیمت مناسب و ویژگی های کاربردی خریداری کنید. در حالت مایکروویو می توانید دستگاه را در 5 حالت مختلف  90 ، 180 ،360 ،600 و 900 وات تنظیم کرده و با توجه به نوع مواد غذایی قرار داده شده در دستگاه از شرایط و دمای ایده آل استفاده کنید.

ویژگی های ماکروفر بوش HMT84G451

بدنه این دستگاه برقی تماما استیل ضد زنگ بوده و بسیار زیبا و مقاوم ساخته شده است. برای تنظیمات دستگاه به راحتی می توانید از پیچ ولوم و چند دکمه فشاری استفاده کنید. کار با این دستگاه بسیار ساده است و تمامی اعضای خانواده می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

این ماکروفر برای طراحی زیبا از نوع بدون دسته بوده و با فشردن یک دکمه درب آن باز می شود. شیشه به کار رفته در داخل ماکروفر مقاوم در برابر حرارت بوده و می تواند بیشترین دمای مورد استفاده را نیز تحمل کند. این ماکروفر دارای سه برنامه پخت اتوماتیک است که شما می توانید برای پخت بهینه و با توجه به نوع غذا آن ها را انتخاب کنید.

از دیگر ویژگی های این ماکروفر خاصیت گریل آن با توان 1200 وات است. با استفاده از این میزان توان شما می توانید هر ماده غذایی را به راحتی و به صورت کامل سالم آماده کرده و نوش جان کنید. این ماکروفر همچنین دارای قابلیت پخت ترکیبی است و می تواند به صورت همزمان از اشعه و حرارت برای پخت غذا استفاده کند.

ماکروفر بوش مدل HMT84G451 دارای یک صفحه نمایش دیجیتال، یخ زدایی و گرم کردن سریع غذا است و می تواند یک انتخاب مناسب برای سبک زندگی و مدرن و امروزی به شمار رود.

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669