1669 پشتیبانی سریع
تعمیر لوازم خانگی

مهمترین ویژگی یخچال ساید بای ساید مناسب

515 بازدید
مهمترین ویژگی یخچال ساید بای ساید مناسب

در دنیای امروز پیشرفت زیادی در تمام زمینه ها دیده می شود که مهمترین پیشرفت علم، در زمینه لوازم و تجهیزات برقی است. امروزه وسایل خانگی به سرعت ارتقا می یابند و حتی هر سال نسبت به سال گذشته، تغییرات چشمگیری را در این وسایل مشاهده می کنیم که در این میان می توان به دنیای یخچال و فریزرها اشاره نمود. برای مثال، بزرگترین پیشرفت در مورد این وسیله، ورود یخچال های ساید بای ساید به بازار بود که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نمود و به دلیل زیبایی خاص و ویژگی های بسیار منحصر به فرد خود، توانست به خوبی به خانه های مردم راه پیدا کند. اما اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که علاقه به داشتن یک یخچال ساید بای ساید در منزل خود دارید، قبل از خرید باید بدانید که مهمترین ویژگی های یک یخچال ساید بای ساید چیست تا بهتر بتوانید تصمیم گیری نموده و خرید ایده آلی داشته باشید. این ویژگی های عبارتند از:

۱-     دارا بودن دو سیستم خنک کنندگی مجزا

اولین یخچال های ساید بای ساید که وارد بازار شدند، تنها یک سیستم خنک کنندگی داشتند که باید در یک لحظه، هم فریزر و هم یخچال را خنک می کردند در نتیجه فشار زیادی به موتور وارد می شد ولی یخچال های ساید بای ساید امروزی، دارای دو سیستم خنک کنندگی هستند. شاید این مطلب در ذهن شما خطور کند که با داشتن دو سیستم خنک کنندگی، میزان مصرف برق بالا می رود ولی لازم است بیان کنیم که با این کار، هم کارکرد سیستم خنک کنندگی بهینه شده است و هم فشار کمتری به موتور وارد می گردد در نتیجه طول عمر یخچال ساید بای ساید بیشتر می شود.

۲-   داشتن فضای داخلی کافی

برخی از برندهای یخچال های ساید بای ساید همانند اسنوا، با کم نمودن قطر دیواره ها و درب یخچال و فریزر، حجم داخلی یخچال ساید بای ساید را زیاد کرده اند بدون این که اندازه یخچال بزرگ و جاگیر شود. لذا در این صورت حجم فضای داخلی توانایی نگه داشتن مواد بیشتری را خواهد داشت.

۳- همخوانی تعداد درب با تعداد دستگیره

برخی از یخچال های ساید بای ساید، دو درب و برخی چهار درب دارند که انتخاب نوع یخچال ساید بای ساید براساس نوع درب، امری سلیقه ای است که البته تعداد درب بیشتر کمک می کند که برای دسترسی به یک قسمت از فضای داخلی، نیازی به باز کردن قسمت دیگر نباشد اما آن چه که مهم ایت این است که برای هر درب، یک دستگیره جدا وجود داشته باشد تا باز و بسته کردن درب، راحت و بدون فشار به ان باشد.

۴- داشتن کمترین مصرف انرژی

به برچسب انرژی یخچال ساید بای ساید توجه کنید و مدلی را انتخاب نمایید که کمترین مصرف انرژی و بیشترین بازدهی را دارد تا مصرف برق در خانه بالا نرود.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669