1669 پشتیبانی سریع
تعمیر لوازم خانگی

یخچال فریزر پاناسونیک مدل NR-BK345

674 بازدید
یخچال فریزر پاناسونیک مدل NR-BK345

یخچال فریزر پاناسونیک مدل NR-BK345 یکی دیگر از یخچال فریزرهای برند پاناسونیک موجود در بازار است که توانسته تا حد بسیار زیادی رضایت خاطر خریداران خود را به دست آورد. این یخچال فریزر ابعاد بسیار مناسبی داشته و شما می توانید به راحتی آن در گوشه ای از آشپزخانه خود در هر سایز و اندازه جای دهید.

ویژگی های یخچال فریزر پاناسونیک NR-BK345

یکی از اصلی ترین ویژگی های این یخچال فریزر داشتن ظاهر و طراحی بسیار زیبا بوده که در نگاه اول توجه شما را به خود جلب می کند. بدنه آن نقره ای رنگ بوده و جنس آن به گونه ای است که لکه به سختی روی آن باقی می ماند. بنابراین شما تا مدت ها نیازی به پاک کردن و تمیز کردن بخش بیرونی آن خواهید داشت.

چراغ LED درونی به کار رفته در این یخچال به گونه ای است که شما می توانید تمامی بخش های یخچال را به طور واضح و در نور مناسب ببینید. ذخیره انرژی بالا از دیگر ویژگی های جالب در این یخچال فریزر است. در کنار مصرف انرژی پایین این یخچال، فناوری ذخیره انرژی نیز در آن به کار رفته است تا میزان مصرف انرژی تا کم ترین مقدار ممکن کاهش پیدا کند.

این یخچال فریزر دارای یک سینی یخ قابل حمل  و یک مخزن یخ دان بزرگ است که می توانید با یخ های آن برای افراد یک مهمانی شلوغ نیز نوشیدنی خنک و خوشمزه آماده کنید. مخزن مخصوص نگه داری و سبزیجات در این یخچال نیز باعث می شود که این مواد در دما و رطوبت مناسب خود نگه داری شده و خواص و تازگی خود را برای مدت ها حفظ کنند.

یخچال فریزر پاناسونیک مدل NR-BK345 دارای طبقاتی با قابلیت تنظیم ارتفاع بوده و شما می توانید حتی ظروف بسیار بزرگ را نیز به راحتی در آن جای دهید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669